WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan

masa pelepasan:2024-02-12 11:32:05 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:459

Petua teras:Warsaw,Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelPlatform angkat terdiri dari unit kuasa d

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

WarsawPenjagaan bulanan termasuk aspek berikut. Periksa sama ada memakai dan merobek bahagian sambungan gulung bearing, dan peluru sementara lif akan mempengaruhi penggunaan biasa mesin. Jika pakaian itu berat gantikan bahagian untuk menjaga kestabilan mesin. Selain itu,WarsawPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiri, minyak untuk bahagian-bahagian seharusnya digunakan secara terus menerus, yang tidak hanya bermanfaat penggunaan fleksibel dan normal mesin, tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian, dengan itu mencapai kesan tidak mempengaruhi kerja dan menyimpan dana. Apa yang perlu diperiksa ialah aras minyak hidraulik dan kualiti mesin. Untuk sistem hidraulik platform angkat, kita biasanya memilih minyak hidraulik # dan penggunaan minyak yang sesuai juga adalah cara penting untuk melindungi mesin. Apabila tinggi penangkapan platform penangkapan hidraulik mencapai tahap tinggi, minyak hidraulik patut hingga milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila ada situasi yang tidak normal dalam minyak, seperti kegelapan warna minyak dan ketidaksamaan dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat masa untuk melindungi penggunaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari mesin.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

TrapaniSemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan



Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran,WarsawPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, bentuk struktur adalah kompleks, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Tanda kualiti tinggiAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.


WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama,WarsawPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

produksiMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Apabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

WarsawPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


Hak cipta dan notis:
1. WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian WarsawGarpu gunting platform angkat bimbitUntuk apa ia digunakan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Warsawmengesyorkanberita
WarsawBerita terkini